قلیون لاو- توصیف ترکیب طعم و ویژگی ها

/
مقالات
/

قلیون لاو- توصیف ترکیب طعم و ویژگی ها

قلیون لاو- توصیف ترکیب طعم و ویژگی ها

قلیون لاو- تجربه ای هیجان انگیز و خوشمزه

آیا شما جزو کسانی هستید که دوست دارید چیزهای جدید امتحان کنید؟ اگر چنین است، پس باید طعم لاو (Love) قلیان را امتحان کنید! این ترکیب منحصر به فرد، پرزهای چشایی شما را تحریک کرده و با مزه مزه کردن آن تنها چیزی که می خواهید تجربه بیشتر کشیدن این قلیان است. قلیون لاو با طعم‌های شیرین و میوه‌ای خود بهترین راه برای آرامش و تمدد اعصاب پس از یک روز طولانی است. اما چرا؟ در این مقاله، ما خواهیم گفت که چرا تنباکوی لاو اینقدر خاص است. علاوه بر این، تنباکوی لاو از دو برند معروف تولید کننده تنباکو با نام های آدالیا (Adalya) و الفاخر (Al Fakher) را معرفی خواهیم کرد و ترکیب طعم ها، مشخصات، و مقایسه بین این دو را توضیح خواهیم داد. امیدواریم با این توضیحات بتوانیم به اطلاعات شما در خصوص این تنباکوی خوشمزه که ترند روز دنیا است کمک کرده باشیم.

برای سفارش این قلیان هیجان انگیز از الو قلیون، همین الان بر روی دکمه سبز سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید.

توتون لاو

تنباکوی لاو شرکت آدالیا (َAdalya Love 66)

طعم قلیان آدالیا لاو 66 (Adalya Love 66) یک محصول جدید است که شرکت آدالیا تولید می کند و به جرات یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین طعم های این شرکت در کل دنیا است. شرکت آدالیا یک شرکت ترکیه ای تولید تنباکو با سابقه ای 15 ساله است. کیفیت کار این شرکت در صنعت تنباکو باعث شهرت جهانی آن شده است. تنباکوی لاو آن به دلیل طعم خاص و منحصر بفرد یکی از پرفروش ترین محصولات آن به حساب می آید. وقتی مزه تنباکوی لاو آدالیا را می چشید، یاد مزه آدامس لاو ایز (Love Is) می افتید. شرکت آدالیا نام این محصول خود را با الهام از این آدامس معروف انتخاب کرده است.

ترکیب طعم های تنباکو آدالیا لاو 66 (Adalya Love 66)

ترکیبات تنباکو لاو چیست؟ این تنباکو از ترکیب هندوانه، ملون (Melon)، پشن فروت (Passion Fruit) و نعنا تشکیل شده است که تعادل کاملی بین نت های شیرین، ترش و خنکی نعناء ایجاد می کند. زمانی که دود قلیان را استنشاق می کنید، ابتدا، طعم شیرین و آبدار هندوانه و ملون، سپس طعم تند پشن فروت را می چشید. در هنگام بازدم، طعم خنک و خوشبوی نعناء دهانتان را تازه می کند. این تجربه بینظیر باعث می شود تا بخواهید از این معجون بیشتر بچشید.

مشخصات تنباکو لاو (Adalya Love 66)

تنباکو آدالیا لاو 66 (Adalya Love 66) با مشخصات گفته شده و طعم منحصر به فرد آن، شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این باعث شده است که بسیاری آن را به عنوان اولویت خود در انتخاب طعم تنباکو قرار دهند.

تنباکوی لاو شرکت الفاخر (Magic Love)

تنباکوی قلیان الفاخر (Al Fakher) در امارات تولید می شود و فعالیت خود را از سال 1999 شروع کرده است. این شرکت هم اکنون در بیش از صد کشور فعالیت می کند و یک شرکت بین المللی محسوب می شود. تنباکوی مجیک لاو (Magic love) یکی از محصولات جدید این شرکت است. "مجیک لاو" الفاخر مانند "لاو 66" آدالیا ترکیب های هندوانه، ملون، پشن فروت و نعناء را در خود دارد. تفاوتی که "مجیک لاو" نسبت به "لاو 66" دارد ترکیب ادویه های مخفی است که به نظر می رسد الفاخر با فاش نکردن آن سعی می کند این تنباکو را خاص این شرکت نگه دارد. شیرینی هندوانه و ملون، عطر تند نعناء، و شیرینی تند و ترش پشن فروت در این تنباکو نیز احساس می شود.

مقایسه کلی "لاو 66" آدالیا با "مجیک لاو" الفاخر

طبق مرور کلی انجام شده در خصوص "لاو 66" آدالیا و "مجیک لاو" الفاخر، هر دو از تنباکوی "برگ بلوند" تهیه شده اند. این به این معنی است که آنها هم شبیه اکثریت تنباکوهای موجود در بازار، میزان نیکوتین "معمولی" دارند. برخلاف تنباکوهای "برگ تیره" که نیکوتین بالایی داشته و شما را به ابرها می سپارند (میزان گیرایی بالایی دارند)، تنباکو های "لاو 66" و "مجیک لاو" با میزان "معمولی" نیکوتین، میزان گیرایی در حد متوسط دارند.

مانند شکل زیر وقتی به هر دو تنباکو نگاه می کنیم، تقریباً یکسان به نظر می رسند. هم "مجیک لاو" و هم "لاو66" سبک برش یکسانی برای برگ های تنباکو دارند. هر دوی آنها همچنین از تنباکوی "برگ بلوند" درجه یک، گلیسیرین گیاهی، ملاس یا شربت و طعم دهنده استفاده می کنند. هر دوی آنها با یک رنگ بی خطر برای مواد غذایی (که در صنعت تنباکو بسیار رایج است) رنگ می شوند که آن رنگ شرابی متمایز را ایجاد می کند.

انواع توتون لاو

از آنجایی که هر دو تنباکو از برگ‌های بلوند تهیه شده اند، می توان از هر سبک سری قلیان ( فویل یا HMD) و هر نوع ذغالی که ترجیح می دهید برای دود کردن آن ها استفاده کرد.

جدا از تفاوت های ریزی که قطعا وجود دارد، این دوتنباکو بسیار شبیه هم هستند و سلیقه های شخصی در انتخاب طعم ها نقش اول را بازی می کنند.

سفارش "قلیون لاو" الو قلیون

الوقلیون از تنباکوی آدالیا لاو 66 که یکی از با کیفیت ترین تنباکوها در دنیا است برای قلیان لاو استفاده می کند. تنها کافی است با کلیک بر روی دکمه کال (Call) و تماس تلفنی این قلیون آنلاین را سفارش داده و از طعم جادویی آن لذت ببرید.

در انتها، امیدواریم با خواندن این مقاله، حس کنجکاویتان در خصوص مشخصات این تنباکوی پر سرو صدا بر طرف شده باشد.

سوالات متدوال

تنباکو لاو چه میوه هایی است؟

هندوانه، ملون (Melon)، پشن فروت (Passion Fruit) و نعناء

تنباکو لاو سبک است یا سنگین؟

تنباکوی لاو دارای نیکوتین با درصد 0.05% است. این مقدار نسبتاً پایین بوده و نشان می‌دهد که این تنباکو سبک است.

تنباکوی لاو چه طعمی است؟

تنباکوی لاو (Love) ترکیبی از طعم‌های میوه‌ای مانند هندوانه، ملون، پشن فروت و نعناء است. طعم این تنباکو مزه آدامس لاو ایز (Love is) را برای شما تداعی می کند.

تنباکو لاو چیست؟

تنباکوی "لاو" (Love) یک نوع تنباکوی ترکیبی است که از طعم‌های میوه‌ای مانند هندوانه، ملون، پشن فروت و نعناع تشکیل شده است. این تنباکو به دلیل طعم شیرین و خنک، بین علاقه‌مندان به قلیان محبوب است. میزان نیکوتین آن پایین است، بنابراین به عنوان تنباکوی سبک شناخته می‌شود.

هشدار: هر 20 دقیقه مداوم کشیدن قلیان معادل کشیدن 25 نخ سیگار است. مراقب باشید و پس از هر بار قلیان کشیدن چند روز را برای پاکسازی، به ریه هایتان فرصت دهید.

منبع

مطالب مشابه

توصیف جذابیت قلیون لیدی کیلر- ترکیب طعم و مشخصات

قلیون شب های مسکو- توصیف ترکیب طعم و مشخصات