بهترین تنباکو برای قلیان

/
مقالات
/

بهترین تنباکو برای قلیان

بهترین تنباکو برای قلیان

توی بازار تنباکوهای بسیاری وجود داره که میشه از اونها استفاده کرد ولی به طوری کلی تنباکوهای قلیون به دو دسته تنباکوهای صنعتی و طبیعی دسته بندی میشن که هرکدوم از این نوع تنباکو ها مزیت های خودشو نسبت به دیگری داره که در ادامه به اون خواهیم پرداخت.

تنباکو صنعتی

این نوع تنباکو که رایج ترین نوع اون است توی بازار از توتون و اسانس میوه تشکیل شده به این صورت که در کارخانه های توتون سازی با استفاده از توتون تازه و مخلوط کردن اسانس های مختلف این نوع توتون به دست میاد و هزینه پاینی داره. این نوع توتون طعم های مختلفی داره که برخی از انها عبارت اند از: آدامس دارچین، لاو، بلوبری، پرتغال خامه، تمشک بستنی،سیب یخ، لیدی کیلر، دوسیب، البالو و ... که به راحتی در بازار ایران موجود است و میتونید تهیه کنید.

تنباکو طبیعی

این نوع تنباکو که تقریبا نسبت به مدل های صنعتی گرون تر هست، و از اجزا خود میوه تشکیل شده، به این صورت که برای مثال در هنگامی که شما یک توتون آدامس دارچین طبیعی خریداری میکنید تکه های دارچین به همراه مقدار کمی از اسانس خود میوه داخل اون قرار داره. این نوع توتون با توجه به اینکه از میوه طبیعی تشکیل شده دود کمتری داره ولی طعمش بهتره، البته این یک نظر سلیقه ای است و هر شخص یک نوع سلیقه ای رو داره.

در اخر باید بگم که انتخاب توتون بسته به شرایط استفاده شما داره به این صورت که در صورت استفاده از قلیان به عنوان ابزار اقتصادی توصیه میشه که از توتون های صنعتی استفاده کنید که مقرون به صرفه است. ولی در صورتی که برای استفاده شخصی خود میخواهید از قلیان استفاده کنید بهتر است از توتون های طبیعی استفاده کنید. لازم به ذکر است که در تمامی سرویس های الو قلیون تهران اراده شده توسط ما هم از توتون صنعتی و هم از توتون طبیعی استفاده شده که شما مشتریان عزیز به راحتی میتوانید در هنگام سفارش هر نوع طعمی رو که میخوایید سفارش بدید.