نحوه ثبت سفارش قلیون

/
مقالات
/

نحوه ثبت سفارش قلیون

نحوه ثبت سفارش قلیون

برای سفارش قلیان از مجموعه الو قلیون ، می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 09920210926 و یا با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ در گوشه سمت چپ پایین صفحه، با مسئول ثبت سفارش صحبت کنید. از طریق صحبت با مسئول ثبت سفارش، می توانید نوع سرویس خود را از بین سرویس های قلیون عربی، قلیون اسپشیال و قلیون بار انتخاب کرده و تعداد قلیان، طعم تنباکو، و تعداد سری اضافه را سفارش دهید. سفارش شما در اسرع وقت ثبت شده و به نزدیکترین پیک الوقلیون به محل تحویل سفارش ارسال می گردد.

هزینه سفارش قلیان

به روز رسانی قیمت در تاریخ 10 اردیبهشت 1403:

مناطق تحت پوشش

الو قلیون تهران با نام های الو قلیون شرق تهران، الو قلیون شمال تهران، و الو قلیون غرب تهران، کلیه مناطق شرق، شمال شرق، شمال، شمال غرب و غرب تهران را پوشش می دهد.

مدت زمان و نحوه تحویل سفارش

پیک مجموعه بعد از دریافت سفارش مشتری، برای تحویل قلیان به شما حرکت خواهد کرد. مدت زمان متوسط رسیدن پیک به شما پس از ثبت نهایی سفارش، 45 دقیقه خواهد بود (با توجه به ترافیک شهری و ترافیک کاری، این مدت زمان می تواند کمتر یا بیشتر شود).

پس از رسیدن پیک به شما، ذغال را با وسیله گرمایشی که دارد برای شما روشن کرده و قلیان را آماده تحویل شما خواهد داد.

آیتم هایی که از الو قلیون تحویل می گیرید

آیتم هایی که پیک های ما به شما تحویل می دهند شامل موارد زیر است:

اگر سرویس شما شامل سری اضافه باشد، ذغال اضافه ای که به شما تحویل داده شده است را می توانید با ماهیتابه ذغال سرخ کن بر روی اجاق گازتان روشن کنید.

الو قلیون یا قلیون آنلاین؟

به این مجموعه قلیون آنلاین هم می گویند زیرا از طریق بازاریابی اینترنتی با مشتریانش ارتباط می گیرد. تنها با داشتن اینترنت، در هر کجای تهران که هستید می توانید ما را از طریق موتور جستجوی گوگل یافته، کلیک کرده و وارد سایت شوید. برای ایجاد تجربه بی نظیر برای خود و میهمانانتان با ما تماس بگیرید.